torstai 16. syyskuuta 2010

Myssykamppiksen saldoa

Pikku-Neidin ensimmäinen esiintyminen mallina on nyt takana päin. Diivan elkein hän sovitteli Myssykamppikseen tulleita pipoja, hattuja ja huiveja. Ja kuten oikea Diivan kuuluukin, kesken esiintymisen hän ilmoitti: "Nyt riittää!". Takahuoneesta hälytettiin varamallit Arne-Nalle ja Barbapapa hätiin ja kuvaukset saatiin kuvattua loppuun asti. Ihan kaikkia myssyjä en kuvannut, niitä on tullut todella paljon. Kiitokset joka ikiselle kamppikseen tähän mennessä osallistuneille! Kamppis jatkuu edelleen.

Lisään joukkoon myssyjen mukana tulleita runoja.


Pienen pieni enkeli, tummassa yössä lenteli.
Rinnassaan sydän ja kädessään tähti,
rakkautta ja valoa etsimään lähti,
sinun luoksesi löysi.
Oli pienessä käsissään kultaköysi.
Rakkautta ja valoa sillä toi,
"Parane pian" hän toivoi.




Tahtoisin toivoa sinulle jotakin oikein hyvää,
enkelin siipien havinaa ja iloa, onnea syvää.
Tahtoisin toivoa sinulle, mitä en itse voi antaa:
Saakoon rakkaus Jumalan sinua sylissään kantaa.




Jaksaakseen on opittava katsomaan,
kuuntelemaan tarkkaan,
josko jossain helähtäisi
jokin pieni sävel
lämmin sana
hymyn häivä
ruskojuova pilvea raossa.
Ja on, on se siellä.
Aina se kuitenkin on.




Niin kuin poimit mansikoita,
poimi onnen pipanoita.
Niitä kun nuoleksit kielellä,
pysyt onnellisella mielellä!

- - - -

Titiiäinen, metsäläinen.
pikku menninkäinen.
Posket tehty puolukoista,
hiukset heinän tupsukoista,
silminä siniset tähdet.



Minä uskon, vaikken näe tietä halki pimeän.
Minä uskon, vaikka Herra, vähän vasta ymmärrän.

Minä uskon, vaikka itku tänään silmät sumentaa.
Minä uskon, vaikka murhe on kuin tulta polttavaa.

Minä uskon, vaikka joudun yksin yöhön synkimpään.
Minä uskon, vaikka täällä vaille vastausta jään.

Minä uskon, vaikken lainkaan tunne kasvojasi nyt.
Ota käsiisi, oi Herra, tämä usko järkkynyt.

Minä uskon, en voi muuta, kun ei muuta olekaan.
Kenen turviin voisin mennä, kenen kanssa kaiken jaan?


Kiitoksia siis vielä kerran kaikille. En osaa kylliksi kiittää. Enkä löydä sanoja kertomaan kuinka hyvälle terveisten ja myssyjen saaminen tuntuu. Sniif.

4 kommenttia:

  1. :')
    Iloa ja hyvää mieltä oli kaikkien tarkoituskin saada aikaiseksi - onnistui!

    Suukkoja suloiselle pienelle mannekiinille (enkä puhu nallesta ja barbababasta vaikka nekin toki ovat söpöjä), ja lämpöisiä rutishalauksia koko perheelle!

    VastaaPoista
  2. Voi miten suloinen pieni mannekiini <3 Kiva kuulla, että pipot on toimineet piristyksenä. Ja kiitos muistutuksesta: mulla on edelleen kaapissa Porin sakin pipovalikoimaa odottamassa postitusta. On tuo kuopuksen syntymä vaan pitänyt ajatukset muualla. Eli ensi viikolla postiin!

    Halauksia <3

    VastaaPoista
  3. Moikka

    Mä linkitin sun blogisi omalleni (http://samuel213.blogit.fi). Hihkaise jos et halua linkin näkyvän.

    Jaksamista ja haleja <3

    Raisa

    VastaaPoista
  4. Ihania myssylöitä, ja miten mahtavat määrät!


    Ja jokainen mennyt oikeaan osoitteeseen :)

    VastaaPoista