keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Tunnustuksia

Liebster tarkoittaa "rakkain" tai "rakastettu", mutta se voi tarkoittaa myös suosikkia. Liebster palkinnon ajatuksena on saada huomiota blogeille joilla on alle 200 seuraajaa.

Tunnustuksen säännöt:

1. Kiitä antajaa ja linkitä bloggaaja, joka antoi sen sinulle.
2. Valitse viisi suosikkiblogiasi (joilla siis alle 200 lukijaa) ja kerro se heille jättämällä kommentti heidän blogiinsa.
3. Kopioi ja liitä palkinto blogiisi.
4. Toivo, että ihmiset joille lähetit palkinnon antavat sen eteenpäin heidän viidelle suosikkiblogilleen!


Kiitos Laura tunnustuksesta!

Tunnustuksen jaan seuraaville:

Moon Mammalle hauskasta ja omaperäisestä tyylistä kirjoittaa. 
Ninalle koskettavasta blogista ja kauniista valokuvista.
Anna-Kaisalle lämminhenkisestä blogista.
Poikkeamalle ajatuksia herättävästä blogista.
WannabeMamalle koskettaneesta blogista.

 
Tunnustuksen saajan tulee toimia seuraavanlaisella tavalla:
1. Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän tunnustuksen.
2. Kirjoita seitsemän satunnaista faktaa itsestäsi.
3. Lahjoita tämä sama tunnustus 15 blogille.
 
Kiitokset Moon Mamma.

Seitsemän satunnaista faktaa minusta.

1. Yritän jatkuvasti kasvattaa hiuksia pitkäksi. Siinä vaiheessa kun ne lähenevät olkapäitä, totean pitkien hiusten olevan tylsät ja leikkautan ne. Aloittaakseni taas sen kasvattamisen alusta.

2. Rakastan villasukkia. Voisin neuloa niitä loputtomasti ja jalassakin pidän yötä päivää.

3. Inhoan tiskaamista. Vain yksinkertaisesti inhoan. Teen ihan mitä tahansa kotitöitä, mutta tiskaaminen. Yök!

4. Olen huono surffaamaan netissä. Minulla on muutama sivusto mitkä käyn katsomassa säännöllisesti, mutta muuten en keksi yhtään mitään ihmeteltävää internetin syövereissä.

5. Olen yhtäkkiä keksinyt sarjan Gillmoren tytöt ja nyt olen suurkuluttanut niitä. Lukeminen on sen takia ollut jäissä viime aikoina. Mitä sitten kun viimeinenkin jakso on katottu?

6. Olen oppinut, että minusta ei vain tule ihmistä, jolla ei jää tavarat lojumaan sinne tänne. Vuosia yritin parantaa tapani. Nyt olen todennut, että olen ihan hyvä näinkin. Rykäisen siivota tavarat säännöllisesti paikalleen ja siitä on hyvä taas aloittaa sotkeminen.

7. Likaisuutta en sijaan kestä. Meillä siivotaan säännöllisesti, vaikka tavarat voi lojua sikinsokin.

Apua, sitten vaikea osuus. 15 blogia? Jaetaan seuraaville bloggaajille, joiden blogit ovat koskettaneet syystä tahi toisesta:


4 kommenttia:

  1. Kiitos :)

    Muiden tunnustuksen saaneiden blogit onkin hyviä! Muutamaa luen, paria olen kurkkinut. Ihanasti kirjoittavat! :) Kuten sinäkin!

    VastaaPoista
  2. Kiitos tästä tunnustuksesta. Hetkeksi menin sekaisin mutta nyt ymmärrän että tässä sinun tekstissäsi on kaksi eri tunnustusta. Ylempi on minulle? :D

    VastaaPoista